Przejdź do głównej zawartości

CODZIENNA PIELĘGNACJA TWARZY

Hej!

   Dzisiaj pierwszy post kosmetyczny w którym chciałabym podzielić się z Wami moimi małymi przyjaciółmi, którzy utrzymują moją skórę twarzy w ładzie :)
   Twarz jest pierwszym punktem kontaktu z drugim człowiekiem, dlatego zawsze chcemy aby nasza cera wyglądała zdrowo, promiennie, gładko,  wtedy i my czujemy się pewniejsze siebie i niczego się nie wstydzimy.
   Jeśli skóra naszej twarzy jest pokryta krostkami, czerwonymi plamkami, zaskórnikami, oczywiście możemy to ukryć pod warstwą podkładu, pytanie tylko PO CO ?
   Czy nie warto zadbać o odpowiednią pielęgnację która sprawi, że nasza skóra będzie tryskała zdrowiem i pięknem a my wraz z nią ? ;) WARTO!
   Dlatego nie przedłużając zapraszam do zapoznania się z moją codzienną pielęgnacją twarzy oraz najlepszymi jak dotychczas produktami z których korzystam i polecam. Nie są one z górnej półki cenowej oraz jakościowej, jednak u mnie sprawdzają się super i jest w stanie każdemu na ich temat powiedzieć - TAK, POLECAM !




   Na zdjęciu powyżej znajdują się moje 4 top produkty do oczyszczania, nawilżania i demakijażu twarzy.
    Pomyśleć, że rok temu, jedynym produktem do pielęgnacji było mydło i woda oraz krem nawilżający lub też jego brak, niesamowite.
   Oczywiście mydło z wodą to świetne połączenie pod warunkiem, że jesteś gotowa potem trzeć biedne oczy do których naleciało pełno piany i nie pozbywasz się niczego poza makijażem, aaaaaa tragedia.
    Po pewnym czasie dostrzegłam, że skóra jest wysuszona, piecze, staje się zanieczyszczona - po prostu potrzebowała innej pielęgnacji.
I tak oto metodą prób i błędów kosmetycznych odnalazłam : łagodny płyn i tonik micelarny w jednym tołpa, żel myjący 3 w 1 z GARNIER, normalizujący żel - peeling z BeBeauty, a także mega nawilżający i odżywczy krem z EVELINE.




 Na pierwszy rzut idzie łagodny płyn micelarny- tonik 2 w1 .


   Tego produktu używam dopiero od 2 tygodni, jednak mogę powiedzieć jedno - wow!
   Pierwszym plusem jest cena, kosztuje niecałe 9 zł za 200 ml czyli buteleczkę widoczną na zdjęciu.   
   Ma delikatny zapach, nadaje się idealnie do skóry wrażliwej i suchej, zawiera bławatek oraz lukrecję dzięki którym pielęgnacja jest delikatna.
   Tonik świetnie łagodzi podrażnienia, ściąga makijaż jak za użyciem czarodziejskiej różdżki, bez zbędnego tarcia.
   Skóra po użyciu tego produktu jest dokładnie oczyszczona, gładka, nawilżona i błyszcząca.
   Nabyty i dostępny w Biedronce ;)




Kolejnym produktem jest mój wielki faworyt który jest ze mną od pół roku - GARNIER 3 w 1


   Produkt kupiłam przypadkowo na promocjach w sklepie Rossmann i od tamtej pory zajmuje czołowe miejsce w mojej kosmetyczce.
   Jest to, żel myjący wraz z peelingiem oraz z maseczką. Wszystkie informacje na opakowaniu nie są wyssane z palca, on naprawdę oczyszcza! matuje! i odblokowuje pory! i to z taką skutecznością, że różnicę i efekt zauważyłam po pierwszym użyciu.
   Świetnie nadaje się do każdego rodzaju skóry, zawiera cynk, kwas salicylowy oraz ekstrakt z eukaliptusa.
   Żel myjący bogaty w cynk oczyszcza skórę i usuwa nadmiar sebum.
   Maseczka bogata w białą glinkę ma właściwości łagodzące i zapobiega błyszczeniu się skóry.
   Peeling zawiera pumeks oraz skałę wulkaniczną oraz naturalne składniki które usuwają martwy naskórek i odblokowują pory.
   Polecam każdemu który potrzebuje oczyszczenia, nawilżenia i uczucia lekkości na twarzy, po użyciu tego produktu efekt gwarantowany.




 Kolejny produkt to normalizujący żel-peeling BeBeauty


   Produkt ten posiadam w swojej kosmetyczce od tygodnia i jestem pod wrażeniem.
   Żel ten ma podobne właściwości do produktu Garniera który opisywałam wyżej, jednak za co uwielbiam go najbardziej to za delikatny cytrynowy zapach, który bardzo orzeźwia i nadaje skórze uczucia chłodu na twarzy.
    Jego konsystencja jest delikatnie płynna przez co można go stosować na suchą skórę twarzy.  
   Posiada w swoim składzie witaminę A która działa odnawiająco, odmładzająco i przeciwtrądzikowo oraz posiada hipoalergiczną formułę. Produkt ten również dostępny i zakupiony w sklepie Biedronka. ;)




Na sam koniec kozie mleko od EVELINE


   Moja cera należy do tej z gatunku suchych, które nieodpowiednio nawilżone zaczynają szczypać, piec, skóra robi się  tak sucha,że z noska aż się sypie, dlatego końcowym i najważniejszym dla mnie etapem jest jej nawilżenie.
   Ważnym elementem jest oczywiście picie dużych ilości wody, która nawilża naszą skórę, jednak w moim przypadku nie zadziałało i krem dalej szedł w ruch.
   Do tego etapu pielęgnacji wybrałam krem firmy EVELINE z kozim mlekiem, który silnie regeneruje wysuszoną skórę nadając jej blask, wygładzenie, ukojenie oraz komfort.
   W skład kremu wchodzi kozie mleko, które odpowiada za nawilżenie skóry.
   Kolejnym składnikiem jest masło kakaowe które natłuszcza i regeneruje skórę twarzy.
   Krem zawiera także koenzym Q10 który działa przeciwzmarszczkowo, w moim przypadku koenzym Q10 nie jest potrzebny jednak chyba nie zaszkodzi ? ;)
   Dodatkowe  składniki aktywne to kwas hialuronowy, witamina A, mocznik, d-panthenol, alantoina oraz witamina F.


Mam nadzieję, że moje wypocinki się Wam spodobają i może znajdziecie wśród tych kilku produktów swojego faworyta którego przetestujecie ?
Jeśli tak to koniecznie piszcie w komentarzach! Buziaki

M.


Komentarze

  1. Przekonałaś mnie do kupna tego płynu miceralnego. Dzięki za wskazówki jak dbać o swoją cerę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej!
    Całkiem przypadkowo trafiłam na Twojego bloga, i bardzo cieszy mnie to że udało mi się trafić na jego początki!

    Mam zamiar zabawić tu na dłużej gdyż od razu przykuła moją uwagę przejrzystość zdjęci i lekki, przyjemny ton Twoich wpisów :)

    Co do produktów:
    Z wyżej wymienionych używam tylko Garniera.
    Zdecydowanie zgadzam się z Twoją opinią! Maksymalnie nawilża a przede wszystkim matuje, co w moim przypadku jest jego bardzo ważnym atutem.

    Resztę produktów postanawiam zakupić, skoro cena jest zachęcająca :)
    O efektach poinformuje Cię wkrótce!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

COLORFUL SNEAKERS

Hej!

Nowy tydzień - nowy wpis! Ostatni tydzień był trochę szalony przez co nie byłam w stanie zrobić żadnych zdjęć,brak czasu, zmęczenie pracą - powiem szczerze, nawet mi się nie chciało.
Na szczęście dzisiaj pogoda dopisała a wraz z nią dobry nastrój oraz czas na popołudniowy spacer, który wykorzystaliśmy na zrobienie paru fotek.
Do dzisiejszej stylizacji wybrałam zwykłą ołówkową i dłuższą sukienkę z golfem, która idealnie nadał się na dzisiejszą pogodę. Na sukienkę zarzuciłam moją ukochaną kurteczkę skórzaną, która towarzyszy mi bardzo często do wielu stylizacji. Uwielbiam ją za to, że nadaje się na ciepły jak i zimny dzień, a przede wszystkim za frędzle z tyłu które nadają jej " inności".
Jako dodatek, który przełamał całość dzisiejszego stroju wybrałam baaardzo modne w ostatnim czasie, kolorowe trampki od Deezee. Długo myślałam nad kupnem tych butów, jednak po dłuższym zastanowieniu się, stwierdziłam, że czas na odmianę i wraz z wiosną trzeba wprowadzić do swojej gardero…

HELLO SUNSHINE !

Hej!

Wiosna zawitała w stolicy na dobre. Piękna i słoneczna pogoda spowodowała, że na ulicach w końcu tętni życie i chce się spędzić  cały dzień na świeżym powietrzu :)
Dzięki wiosennemu nastrojowi postanowiłam wyciągnąć z szafy lekkie i wiosenne ciuchy a te zimowe schować do niej jak najgłębiej i więcej ich nie wyciągać!

Do dzisiejszej bardzo dziewczęcej stylizacji wybrałam jasne kolory. Białe klasyczne spodnie, które pasują do wszystkiego. Różowa bluzeczka z falbankami a także beżowe mokasyny w których zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Dodatkiem jest torba typu ombre.

ZAPRASZAM DO OGLĄDANIA ;)







                                                                         Buty - Deezee
                                                                         Bluzka - second hand
                                                                         Spodnie - H&M
                                                                         Torba - Monnari