Przejdź do głównej zawartości

MOJE TOP 3 PEELINGI DOMOWE DO CIAŁA

Hej!
  Tak jak widać w temacie posta, dzisiaj przychodzę z pogadanką na temat domowej roboty peelingów do ciała.
  Osobiście, jestem ogromną fanką wszystkich rzeczy, które można zrobić w domu z produktów, które w danym momencie posiadamy,czy to jeśli chodzi o sferę kosmetyczną, kuchnię czy także produkty codziennego użytku, które możemy zrobić sami, na przykład domowej roboty wieszak na ubrania, i tak dalej ;)
  Jeśli chodzi o domowej roboty peelingi to w internecie znajdziemy setki pomysłów na świetny peeling, który możemy zrobić z produktów znajdujących się na co dzień w naszej kuchni.
  Są to peelingi owocowe, warzywne ( tych nigdy nie próbowałam zrobić) , peelingi z różnego rodzaju kasz ( jaglana czy owsiana) i wiele innych, które czasem są bardziej wymyśle w przygotowaniu niż tak na prawdę przydatne i spełniające nasze oczekiwania.
  Często sięgamy także po peelingi, które znajdziemy w drogeriach, które kuszą opakowaniem, zapachem a nawet ceną, jednak ja pozostaje zdania, że to co jest domowej roboty, jest najlepsze a dla mnie nawet bardziej satysfakcjonujące ;)
  Długo stosowałam różne peelingi do ciała,dzięki czemu, metodą prób i błędów, wybrałam moje TOP 3, które są dla mnie niezastąpione.
  Każda z nas lubi, kiedy jej skóra jest gładka, delikatna, lśniąca, pachnąca i odżywiona - przepisy na moje ulubione peelingi dają gwarancję, że skóra właśnie taka będzie.
  Produkty, których potrzebujemy do stworzenia mieszanki idealnej to :
  - woda, krem do ciała, olej kokosowy, kawa, cukier, cynamon, ewentualnie miód lub sól.

1. PEELING KAWOWY Z OLEJEM KOKOSOWYM I KREMEM NAWILŻAJĄCYM

  Do przygotowania peelingu kawowego potrzebujemy ( w zależności od ilości jaką chcemy otrzymać): 4 łyżeczki kawy czarnej mielonej, 3 łyżeczki oleju kokosowego, 1 łyżeczka kremu nawilżającego.
  Składniki mieszamy ze sobą w miseczce do uzyskania papki o konsystencji, która nas zadowoli.
  Gotowy peeling nakładamy kolistymi ruchami na zwilżone wcześniej wodą ciało ( na przykład po kąpieli) i masujemy około 2/3 minut. Następnie spłukujemy ciepłą wodą, ponieważ olej ciężko zmyć letnią wodą i osuszamy ciało.
  Skóra jest gładka, miękka i przede wszystkim pachnie kawą!


Może sam peeling nie wygląda zbyt pięknie - ale działanie to magia. Peeling kawowy polecany jest osobom, które mają cellulit oraz chcą ujędrnić swoją skórę.

2. PEELING CUKROWY Z OLEJEM KOKOSOWYM

  Do przygotowania tej pozycji potrzebujemy zaledwie dwóch składników : oleju kokosowego oraz cukru. Zamiennie można stosować zamiast cukru-sól, zamiast oleju kokosowego krem lub oliwę oraz dodatkowo można dodać łyżkę miodu.
  Tak samo jak w przypadku peelingu kawowego, mieszamy składniki, wcieramy w skórę i spłukujemy ciepłą wodą.


3. PEELING Z OLEJU KOKOSOWEGO, CYNAMONU, CUKRU ORAZ WODY
  Peeling z dodatkiem cynamonu to wariant rozgrzewający, gdyż cynamon nałożony na skórę mocno ją rozgrzewa przez co się czerwieni i czasem może piec, jednak w połączeniu z olejem lub kremem działanie będzie pożądane.
  Peeling przygotowujemy w bardzo prosty sposób, poprzez zmieszanie 4 łyżeczek cukru, dwóch łyżeczek oleju kokosowego, pół płaskiej łyżeczki cynamonu oraz dwóch łyżeczek wody.
  Dalszy etap użytkowania  jest taki sam jak w przypadku peelingu kawowego i cukrowego.


Po użyciu takich peelingów, nie musicie już nawilżać swojej skóry żadnymi kremami, olej kokosowy w połączeniu z kremem nawilży ją idealnie.

Pamiętajcie aby peelingi do ciała stosować co 7-10 dni ponieważ nasza skóra na regeneracje potrzebuje 21 dni, dlatego częste stosowanie peelingów nie jest wskazane!

Z mojej strony w dzisiejszym wpisie to tyle. Dajcie znać czy wypróbujecie te " przepisy" a może już je znacie i również z nich korzystacie? Oczywiście jak najbardziej możecie polecić mi swoje sprawdzone pomysły na domowej roboty peelingi, chętnie sama przetestuję ;)

Do następnego!

Komentarze

  1. Hej!

    Muszę Ci powiedzieć że jestem wielbicielką domowych peelingów i od dłuższego czasu sama je sobie przygotowuję w domowym zaciszu ;)

    Moj ulubiony przepis to ten z kawą opisany przez Ciebie powyżej !
    Nie ma nic lepszego jak delikatny peeling o lekkim zapachu kawy! :)

    Dzisiaj idę po cynamon i zabieram sie za przepis nr 3 :)

    Tak od siebie to polecam spróbować przepisu z limonki i brązowego cukru , jest REWELACYJNY !

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam olej kokosowy w kuchni i jako kosmetyk
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysły! Muszę wypróbować <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne propozycje, ja używam gotowego peelingu cukrowego do evree, pięknie pachnie i dobrze peelinguje. :)
    Miłego dnia,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

COLORFUL SNEAKERS

Hej!

Nowy tydzień - nowy wpis! Ostatni tydzień był trochę szalony przez co nie byłam w stanie zrobić żadnych zdjęć,brak czasu, zmęczenie pracą - powiem szczerze, nawet mi się nie chciało.
Na szczęście dzisiaj pogoda dopisała a wraz z nią dobry nastrój oraz czas na popołudniowy spacer, który wykorzystaliśmy na zrobienie paru fotek.
Do dzisiejszej stylizacji wybrałam zwykłą ołówkową i dłuższą sukienkę z golfem, która idealnie nadał się na dzisiejszą pogodę. Na sukienkę zarzuciłam moją ukochaną kurteczkę skórzaną, która towarzyszy mi bardzo często do wielu stylizacji. Uwielbiam ją za to, że nadaje się na ciepły jak i zimny dzień, a przede wszystkim za frędzle z tyłu które nadają jej " inności".
Jako dodatek, który przełamał całość dzisiejszego stroju wybrałam baaardzo modne w ostatnim czasie, kolorowe trampki od Deezee. Długo myślałam nad kupnem tych butów, jednak po dłuższym zastanowieniu się, stwierdziłam, że czas na odmianę i wraz z wiosną trzeba wprowadzić do swojej gardero…

CODZIENNA PIELĘGNACJA TWARZY

Hej!

   Dzisiaj pierwszy post kosmetyczny w którym chciałabym podzielić się z Wami moimi małymi przyjaciółmi, którzy utrzymują moją skórę twarzy w ładzie :)
   Twarz jest pierwszym punktem kontaktu z drugim człowiekiem, dlatego zawsze chcemy aby nasza cera wyglądała zdrowo, promiennie, gładko,  wtedy i my czujemy się pewniejsze siebie i niczego się nie wstydzimy.
   Jeśli skóra naszej twarzy jest pokryta krostkami, czerwonymi plamkami, zaskórnikami, oczywiście możemy to ukryć pod warstwą podkładu, pytanie tylko PO CO ?
   Czy nie warto zadbać o odpowiednią pielęgnację która sprawi, że nasza skóra będzie tryskała zdrowiem i pięknem a my wraz z nią ? ;) WARTO!
   Dlatego nie przedłużając zapraszam do zapoznania się z moją codzienną pielęgnacją twarzy oraz najlepszymi jak dotychczas produktami z których korzystam i polecam. Nie są one z górnej półki cenowej oraz jakościowej, jednak u mnie sprawdzają się super i jest w stanie każdemu na ich temat powiedzieć - TAK, POLECAM !




   Na zdjęciu …

HELLO SUNSHINE !

Hej!

Wiosna zawitała w stolicy na dobre. Piękna i słoneczna pogoda spowodowała, że na ulicach w końcu tętni życie i chce się spędzić  cały dzień na świeżym powietrzu :)
Dzięki wiosennemu nastrojowi postanowiłam wyciągnąć z szafy lekkie i wiosenne ciuchy a te zimowe schować do niej jak najgłębiej i więcej ich nie wyciągać!

Do dzisiejszej bardzo dziewczęcej stylizacji wybrałam jasne kolory. Białe klasyczne spodnie, które pasują do wszystkiego. Różowa bluzeczka z falbankami a także beżowe mokasyny w których zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Dodatkiem jest torba typu ombre.

ZAPRASZAM DO OGLĄDANIA ;)







                                                                         Buty - Deezee
                                                                         Bluzka - second hand
                                                                         Spodnie - H&M
                                                                         Torba - Monnari